• noriu@keliones.lt
  • VILNIUS: Žalgirio g. 92 / KAUNAS: K. Petrausko g. 13
  • +370 620 53335 +370 620 78889
  • img
Pervežimai

PERVEŽIMAI

Turistų sutikimas oro uoste

I. Turistus, atvykimo salėje pasitinka atstovai su TEZ TOUR lentelėmis (bet be TEZ TOUR uniformos) arba lentelėmis su turisto pavarde, po to kai praeina muitinės kontrolę.

Jeigu dėl kažkokių tai priežasčių turistai nesusitiko su vairuotoju, būtina kreiptis į TEZ TOUR ofisą telefonu: +39 391 434 4212.

II. Po sutikimo turistai keliauja į autobusą.

III. Turistus, užsisakiusius individualų arba VIP-pervežimą, oro uosto atvykimo salėje pasitinka vairuotojas su lentele, kurioje nurodytas turisto vardas ir pavardė.

IV. Individualus pervežimas numato griežtą kelionę į vieną viešbutį, bei nenumato lydinčiojo gido būtinumo.

V. Kompanija TEZ TOUR neatsako už paliktus daiktus transporto priemonėje.

VI. Prašymas, būtinai informuoti apie turistų slidinėjimo įrangą.

VII. Jeigu turistai atskrenda ne su TEZ TOUR kompanijos reisais, prašome pranešti visus reiso numerius su raidiniu kodu. Be šios informacijos mes ne visada galime sužinoti atvykimo ir išvykimo laikus ir, žinoma, negalime garantuoti laiku įvyksiantį turistų sutikimą.

Dėmesio! 2017/2018 žiemos sezone kompanijos atstovai turistus aptarnaus tik Val di Fassa regione. Poilsiaujantys kituose kurortuose gali kreiptis telefonu į turistų pagalbos tarnybą: + 39 391 434 4212 (rusų, anglų kalbomis).

Dėmesio! Dėl siaurų Italijos regionų gatvelių ne prie visų viešbučių yra galimybė privažiuoti autobusui, tokiu atveju autobusas sustoja artimiausiame sustojime. Nuo sustojimo atsovas palydi iki vietos, nuo kurios yra matomas viešbutis.

Plačiau apie pasitikimą Italijos oro uostuose, skaitykite čia.


Turistų išvykimas

I. Dieną iki išvykimo TEZ TOUR informacinėje knygoje, esančioje viešbučio registratūroje, bus pateikta informacija apie išvykimo iš viešbučio laiką. Tuo atveju, jeigu turistai nerado informacinės knygos arba informacijos apie savo reisą, būtina kreiptis į viešbučio registratūros darbuotoją, aptarnaujantį viešbučio gidą, arba paskambinti «karštos linijos» telefonu +39 391 434 4212. Laikas nurodomas apskaičiuojant atvykimo į oro uostą laiką iki registracijos į reisą pradžios, tai yra likus 2-2,5 valandoms iki skrydžio.

II. Išvykimo dieną turistams būtina būti nurodytoje vietoje ir laiku. Tuo atveju, jeigu turistai neišėjo nurodytu laiku prie juos pervežančio transporto, tai yra laukiama 10 minučių, vėliau transportas išvažiuoja be turistų perspėjimo. Pavėlavusieji turi savarankiškai atvykti į oro uostą (šiuo atveju kompanija neatsako už jų atgalinį skrydį).

III. Atvykus į oro uostą turistai registruojasi į skrydį, praeina pasų ir muitinės kontroles.

IV. Jeigu turistas nori gauti TAX FREE, tai galima padaryi po registracijos į skrydį prie "TAX FREE" stovo (šiuo atveju turistai privalo su savimi turėti įsigytus daiktus, pasą, lėktuvo bilietą ir TAX FREE čekį). Pinigų grąžinimas vyksta po pasų kontrolės kasoje, esančioje šalia DUTY FREE.

Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku